Tränsfunderingar

Har hittat värsta dealen på en köp och sälj-sida på facebook. Hon säljer hackamore, träns och tyglar för 600 kr allt! Tror jag ska köpa det till Clooney, behöver dessutom bara betala hälften av det själv för stallägaren ska betala halva, hur nice? Det är bara det att hackamoret är brunt och tränset svart... Man kan ju göra så att man köper ett brunt likadant träns för en femtiolapp dyrare men det tränset är typ vinröds-brun och kommer förmodligen se ännu fulare ut haha.
Hittade också ett par aaaassnygga reptyglar på Taur, då kommer det andra problemet och det är att dom där spännena förmodligen inte kommer passa i hålen på hacket, haha åh. Annars följde det med ett par svarta westerntyglar till det svarta tränset, kanske inte blir så fult ändå?!

Vad tycker ni? Både häst-läsare och icke häst-läsare, kan man använda brunt och svart i samma?
Postat av: Malena

Personligen matchar jag en massa olika läderfärger och klädfärger när jag rider, så jag skulle inte bry mig ett dugg :D

2014-08-21 @ 12:52:01 / http://pepsies.blogg.se
Postat av: Ester

åååh tyglarna *_* Men kan man inte ta loss spännena och sätta på några mindre då? Det ser ju ut som om det skulle vara ganska lätt att bara trä av dem från ringarna och sätta dit mindre spännen :3 Och jag använder brun sadel och svart träns de gånger jag inte rider i grimma. Ser inget fel i det hahah!

2014-08-24 @ 02:02:10 / http://goldensmash.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: