upp och iväg

Vaknade för en och en halv timme sen (whaaat?! på en lovdag!?...ja) och har redan hunnit med att; •äta frukost •plugga körkortsteori en timme •plocka ur diskmaskinen •plocka i diskmaskinen •fotat bilder •planera dagen (typ).
Hur duktig får man vara?
Idag tänkte jag nämligen, för att fira min 18-årsdag, åka in till banken! Ska fixa eget konto nu, woaaha! Ska också fråga hur fan man betalar fakturor och grejer, typ wth. Sen ska jag köpa grejer till skolan, typ en sån där skrivbok som är flera skrivböcker i en, dom är astunga men man har alltid samma ju! Praktiskt och bra. Och en almanacka som man kan sätta eget framsida på (dom är bäst). Sen ska jag åka hem, och plugga! Rolig dag, hahahaha.
 (idag ska jag avsluta giveawayen förresten!)
Det här är tre av mina presenter jag fick igår!

mamma / pappa och styvmamma / morbror och morbrors fru

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: