ny mobil (äntligen)

Nu har jag äntligen införskaffat mig en ny mobil. Och rätt simkort. (samma nummer dock så oroa er inte vänner)
Jag sa att jag aldrig skulle skaffa iPhone men ah haha, nu står jag här med en i handen!
Nu håller jag på att ladda ner instagram, och försöker spela Tiny Sheep men det går inte så himla bra.
Älskar mobilen så himla mycket, den är så fin och så snabb och har en fram-kamera! Som jag har längtat! (blir snyggare i framkameran än den vanliga på baksidan.. haha)
 
 Vad har ni för mobil? ♥
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

iPhone 4s har jag :) Nöjd.

Svar: Ja det är samma som jag har nu! :) Den är jättebra <3
Nea - ネア・゚♥ ✞

2014-05-01 @ 19:13:04 / http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: