Och så var det ingen på skolan

Alla lärare jag ska /skulle haft idag kom inte på lektionerna. Jag är alltså ledig idag. Nej men jag klagar inte, får ju spela WoW, köra battlegrounds, geara upp min dk ♥
Men varför säger dom inget? Vi satt i en timme och väntade på naturkunskapsläraren och vi vet fortfarande inte vart han är. Konstigt det där, tycker inte ni? Inte första gången det händer heller, är ganska vanligt, tyvärr.
Jag som plattade mitt hår så fint, hade fina jackan och allt.
 
 
När jag kom hem fotade jag lite outfitbilder också men jag har ingen adapter till mitt sd-kort så ja... jag kan inte sätta in dom i datorn, gör det på laptopen sen ikväll!
Nu ska jag spela WoW, ha det bra alla ni som kämpar i skolan!
 
 
Postat av: Sibba

Skitsnygg tröja!

2013-09-30 @ 13:17:48 / http://sibba.blogg.se
Postat av: Ella Stork

snygggg

2013-09-30 @ 21:15:03 / http://ellastork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: