Snart börjar jag på nya skolan

 
För några dagar sedan fick jag slutligt besked om att jag blivit antagen till Grans. Visste ju att jag skulle komma in, men man kan ju aldrig vara heelt säker, men nu är det klart!

Senast den 19 juli ska man skicka in lappar med ens val och information om man ska bo på internat och sånt, och då kommer ju frågan; vad fan ska man ta?
De dom har att erbjuda är hund, lantbruk djur, lantbruk natur, lantbruk maskin, djurvårdare eller hästskötare.
Jag kan ju avslöja att det jag har funderat på mest är djurvårdare. Då när man går ut kan man arbeta på djurpark exempelvis.
Man kan också efter det utbilda sig vidare och bli djursjuksköterska!
 
 
Jag kanske blir djurskötare på Lycksele Djurpark och får se till att de här gosigarna har det bra?
 

Jag tror det blir bra vad jag än väljer, men det är Djurvård som står högst upp på min mentala lista just nu. Det verkar bra och jag tror man kan få jobb på det också.
 
 
 
 
Vad tycker ni? Vad ska man välja?
 
 
Postat av: Lisa Petersson

Jag tycker du ska ta djurvådare. känns som att det är den saken som ligger dig varmast om hjärtat! :) Ps, superfina djur och älskar marsvinet du har på din headerbild! :D

2013-07-02 @ 16:37:05 / http://mysociety.blogg.se
Postat av: Dennis

Tycker du ska ta djurvårdare, få arbeta bland djur skulle nog vara superkul. :)

2013-07-03 @ 23:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: